محصولات

شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک – بررسی 5 قانون مهم

شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک به شما کاربران و مشتریان محترم کمک میکند که خرید بهتر و تجربه دلپذیر تری در استفاده از امکانات این سایت داشته باشید. شما می توانید با مطالعه این شرایط و ضوابط به راحتی از این سایت اقدام به خرید نموده و سفارش های خود را ثبت نمایید .

آخرین به روز رسانی شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک در تاریخ 1402/07/10 انجام شده است.


معرفی شرکت :

شرکت سیما کابل رسانا اراک به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های انواع سیم و کابل در ایران شناخته می شود. این شرکت با هدف تولید محصولات رقابتی با خارج از کشور در حال فعالیت است. این مجموعه قادر به تولید بیش از ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ متر انواع کابل‌های مختلف از جمله کابل‌های کنترل شیلد و فرمان، کابل افشان و سیم افشان، کابل‌های قلع اندود، سیم‌های تک رشته قلع اندود و…در سال است. همچنین با داشتن آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفیت، علاوه بر دارا بودن پروانه کاربرد علامت ملی، دارای تاییدیه شرکت توانیر و مخابرات ایران نیز است.


بررسی شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک

کاربر گرامی به وب سایت سیما کابل رسانا اراک خوش آمدید. با دسترسی یا استفاده از وب سایت ما، شما به صورت کامل موافقت می کنید که قوانین ، شرایط و خط مشی رازداری ما را رعایت کنید و به آنها متعهد باشید. لطفا شرایط زیر را به دقت بررسی کنید. اگر با این شرایط موافق نیستید، می توانید از این وب سایت خارج شوید .

ما ممکن است در هر زمان بدون اطلاع شما موارد مهم را در صفحه شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک بازبینی کرده و آن را تغییر دهیم . با ادامه استفاده از وب سایت ما (پس از انجام چنین تغییراتی) شما به عنوان کاربر و مشتری شرایط استفاده از توافقنامه اصلاح شده را مشاهده کرده و مفاد آن را می پذیرید .

شما میتوانید مطالب متنی ،موارد آموزشی ، مقالات و محتوا های ویدئویی و عکس های این سایت را دانلود، مشاهده، کپی و چاپ کنید، با این حال، مشمول موارد زیر خواهید بود:

(الف) مطالب (و هر گونه اطلاعات موجود در آن) باید صرفاً برای اهداف تبلیغ سیما کابل رسانا اراک و محصولات و خدمات آن استفاده شود.

(ب) مواد را نمی توان به هیچ وجه اصلاح یا تغییر داد. شما مجاز به کپی، چاپ، نمایش، اجرا، تکثیر، انتشار، مجوز، پست، ارسال، یا توزیع هرگونه اطلاعات، اسناد، یا سایر مطالب از این وب سایت به طور کامل یا جزئی بدون مجوز کتبی از این مجموعه نیستید.


شرکت سیما کابل رسانا اراک از شما نمی خواهد که اطلاعات محرمانه یا اختصاصی را از طریق این وب سایت برای ما ارسال کنید و در صورت نیاز مجموعه به صورت تلفنی و یا کتبی از شما درخواست می کند که مدارک را برای ما ایمیل کنید . لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه اطلاعات یا مطالبی که بدون درخواست ما برای ما ارسال می شود به عنوان مطالب و موارد ناخواسته تلقی شده و حق انتشار آنها برای این مجموعه محفوظ است .


شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا – بررسی 5 قانون مهم

شرایط و ضوابط سایت سیما کابل رسانا اراک – بررسی 5 قانون مهم

 


استفاده از کوکی ها برای ارائه خدمات و عملکرد بهتر

ما از کوکی های شخص اول (کوکی های تنظیم شده توسط شرکت سیما کابل رسانا اراک) و کوکی های شخص ثالث (کوکی های تنظیم شده توسط شخصی غیر از شرکت سیما کابل رسانا اراک) به دلایل مختلفی استفاده می کنیم. برخی از کوکی‌ها به دلایل فنی برای عملکرد وب‌سایت‌های ما مورد نیاز هستند، و ما از آنها به عنوان کوکی‌های «ضروری» یا «کاملا ضروری» یاد می‌کنیم. سایر کوکی‌ها همچنین به ما امکان می‌دهند تا علایق کاربران خود را برای بهبود تجربه در وب‌سایت‌های خود ردیابی و هدف قرار دهیم. اشخاص ثالث کوکی ها را از طریق وب سایت های ما برای عملکرد، تجزیه و تحلیل، تبلیغات و اهداف دیگر ارائه می دهند.

کوکی چیست ؟

کوکی ها فایل های داده کوچکی هستند که هنگام بازدید از یک وب سایت در رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما قرار می گیرند. کوکی‌ها به‌طور گسترده توسط صاحبان وب‌سایت به منظور کارآمد کردن وب‌سایت‌هایشان، یا کارآمدتر کار کردن و همچنین ارائه اطلاعات گزارش استفاده می‌شوند. اطلاعات مهم و حساب های بانکی در کوکی ها ذخیره نمی شوند.

کنترل کوکی ها توسط شما

شما حق کنترل و مدیریت کوکی ها را به طرق مختلف دارید. لطفاً به خاطر داشته باشید که مسدود کردن یا رد کردن کوکی‌ها می‌تواند بر تجربه کاربری شما تأثیر بگذارد و ممکن است بخش‌هایی از وب‌سایت‌های ما دیگر به طور کامل در دسترس نباشند. اکثر مرورگرهای وب به شما این امکان را می دهند که ببینید چه کوکی هایی دارید و آنها را به صورت جداگانه حذف کنید یا کوکی ها را از وب سایت های خاص یا همه مسدود کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تغییر تنظیمات مرورگر خود برای مسدود کردن یا فایل‌سازی کوکی‌ها، لطفاً به www.aboutcookies.org یا www.cookiecentral.com/faq مراجعه کنید .


سلب مسئولیت لینک و صفحات دیگر

لینکها و پیوندهای سایر وب سایت ها فقط به عنوان مرجع و به عنوان حسن نیت برای مطالعه بیشتر شما کاربران در سایت قرار داده شده است . بدیهی است که مسئولیت محتوای انتشار داده شده در این سایت ها بر عهده مجموعه سیما کابل رسانا اراک نخواهد بود . کلیه پیوندهای خارجی به سایر وب سایت ها به منزله تأیید محصولات، خدمات یا اطلاعات ارائه شده توسط سایر وب سایت ها نیست. علاوه بر این، درج لینک به وب‌سایت‌های دیگر به این معنی نیست که وب‌سایت‌های دیگر مجوز درج این پیوندها را داده‌اند، یا اینکه بین «سیما کابل رسانا اراک» و وب‌سایت‌های پیوند شده رابطه وجود دارد. سیما کابل رسانا اراک مسئولیتی در قبال اقدامات حفظ حریم خصوصی یا محتوای سایر وب سایت ها ندارد.


بررسی موارد مهم امنیتی در بازدید از سایت

مجموعه سیما کابل رسانا اراک اقدامات امنیتی فنی، فیزیکی و اداری مناسب را به منظور محافظت در برابر از دست دادن، سوء استفاده و تغییر اطلاعات تحت کنترل حفظ می کند. علاوه بر این، دسترسی به اطلاعات شخصی محدود به آن دسته از کارمندان، پیمانکاران و عوامل سیما کابل رسانا اراک است که مجاز به دسترسی به این اطلاعات به منظور انجام وظایف خود در قبال سیما کابل رسانا اراک هستند و چنین دسترسی تا حدی محدود می شود که چنین اطلاعاتی برای انجام آن ضروری باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که ما در تلاش برای محافظت از اطلاعات شخصی شما هستیم، در همین راستا اطلاعات حساس شامل شماره حساب ، شماره تلفن همراه و رمز های شما در این وب سایت ثبت و ذخیره نمی شود .


قوانین کپی رایت در سایت سیما کابل رسانا اراک

محتوای متنی ، ویدئویی ، گرافیک، طراحی ها و سایر موارد مربوط به وب سایت تحت قوانین کپی رایت، علائم تجاری، و سایر حقوق اختصاصی (از جمله مالکیت معنوی) جمهوری اسلامی ایران است . کپی مطالب موجود در این وب سایت بدون مجوز کتبی از این مجموعه ممنوع است . با این حال شما می توانید مقالات و محتوای های وبلاگ را در صفحات خود با ذکر منبع و نام شرکت سیما کابل رسانا اراک بازپخش و بازنشر کنید .

علائم تجاری

ما ( مجموعه سیما کابل رسانا اراک) تمام حقوق خود را در مورد تمام تصاویر گرافیکی و متن، هر تصویر دیگر، نام تجاری و علائم تجاری خود، و هر گونه حقوق مالکیت معنوی محفوظ می داریم. نام‌های تجاری سیما کابل رسانا اراک، علائم تجاری، آرم‌ها و نام‌های خدمات و علائم اختصاصی مشابه نباید به هیچ شکلی که با منافع تجاری ما مغایرت دارد، تجدید چاپ یا نمایش داده شود. سیما کابل رسانا اراک این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان خواستار توقف هرگونه استفاده نادرست باشد.

سلب مسئولیت از ضمانت ها

سیما کابل رسانا اراک صحت یا کامل بودن مطالب یا اطلاعات ارائه شده در این وب سایت را تضمین نمی کند. اسناد محصولات بدون اطلاع قبلی به مشتریان ممکن است تغییر کند. تغییرات قوانین و شرایط، در صورت وجود، در ویرایش های جدید این اسناد در این صفحه گنجانده می شود.


تا آنجایی که قانون قابل اجرا مجاز است، سیما کابل رسانا اراک به هیچ وجه در قبال شما یا هر شخص یا نهاد دیگری در قبال هرگونه خسارت واقعی، عمومی، مستقیم، غیرمستقیم، خاص، اتفاقی، مجازات، تبعی (از جمله، بدون محدودیت، از دست دادن استفاده، از دست دادن سود یا درآمد، از دست دادن دارایی (از جمله داده ها)، خسارات ناشی از عملیات و/یا استفاده شما از (یا عدم توانایی استفاده)، اتکا به اطلاعات ارائه شده، یا هزینه کالاهای جایگزین، یا هرگونه خسارت دیگر یا خسارات ناشی از استفاده از این وب‌سایت مسئول نیست. در نتیجه در استفاده از مطالب و مقالات و اطلاعات ارائه شده در این وب سایت دقت کنید .


تغییرات در وب سایت

سیما کابل رسانا اراک در هر زمان این حق را دارد که هر یک از جنبه ها یا ویژگی های این وب سایت را تغییر دهد یا متوقف کند. سیما کابل رسانا اراک صراحتاً از هرگونه تعهدی در خصوص به روز نگه داشتن محتوای این وب سایت یا عاری از خطا یا ویروس یا حفظ دسترسی بدون وقفه به این وب سایت خودداری می کند.


اعلام قوانین حاکم

این توافقنامه بر اساس شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران ، بدون در نظر گرفتن تضاد مقررات قانونی آن، ارائه شده است . اگر هر یک از مفاد این توافقنامه توسط دادگاه صالح قضاوت غیرقانونی، نامعتبر یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، بقیه مفاد به قوت خود باقی خواهند ماند.