محصولات

ثبت سفارش – سیما کابل رسانا اراک

سیستم ثبت سفارش آنلاین سیما کابل رسانا اراک

به سیستم ثبت سفارش آنلاین سیما کابل رسانا اراک خوش  آمدید. با تکمیل فرم زیر، سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای تیم پشتیبانی و فروش مجموعه ارسال خواهد شد . بدیهی‌ست هرقدر اطلاعات ارسالی از جانب شما دقیق‌تر باشد؛ سفارش شما در زمان کوتاه تری بررسی و آماده خواهد شد.

نکته قابل توجه :

اطلاعات ارائه شده توسط شما به رسم امانت در بانک اطلاعاتی این مجموعه نگهداری خواهد شد. در صورتی که سفارش شما نهایی و منجر به خرید محصول شود از این اطلاعات به عنوان اطلاعات مشتری استفاده خواهد شد. در صورت که ما سعادت همکاری با شما را نداشته باشیم این اطلاعات به رسم امانت نزد ما محفوظ بوده و به هیچ عنوان از آن استفاده تجاری نخواهد شد .

درباره سیما کابل رسانا – 13 فعالیت مهم این شرکت

جهت ثبت سفارش خود، فرم زیر را تکمیل نمایید. فیلد های ستاره دار(*) الزامی هستند.

خط مشی سیما کابل رسانا اراک

خط مشی این شرکت تولید محصولات با کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی جهت افزایش رضایت و اعتماد مشتریان داخلی و خارجی توسط مهندسین و پرسنل متخصص و کارآمد می باشد. با این رویکرد توانسته ایم نیاز بخش عظیمی از مصرف داخلی را برآورده سازیم و از خروج بی مورد ارز از کشور عزیزمان جلوگیری کنیم. همچنان که با نگاهی منطقه اي در حال ورود به بخش بزرگی از بازار خاورمیانه هستیم.

سیما کابل رسانا اراک هم اکنون با کمک بیش از 150 نفر پرسنل متخصص و کارآمد سالیانه قادر به تولید بیش از 60.000.000 متر انواع کابل هاي مختلف می باشد. لازم به ذکر است این شرکت با داشتن آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفیت، علاوه بر دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی، داراي تاییدیه شرکت توانیر و مخابرات ایران نیز می باشد.

سیما کابل رسانا - تولید کننده 10 مدل سیم و کابل در ایران