محصولات

درباره سیما کابل رسانا اراک – 13 فعالیت مهم این شرکت

درباره سیما کابل رسانا اراک

شرکت سیما کابل رسانا اراک به شناسه ملی 10780106624 در تاریخ 1385/07/17 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و طی شماره 7253 مورخ 1385/10/29در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی واقع در اراک به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت واقع در استان تهران خیابان سپهبد قرنی کوچه حقیقت طلب پلاک 3 واحد 4 و کارخانه آن در 25 کیلومتری اراک شهرک صنعتی شماره 3(خیرآباد) انتهای بلوار آیت الله اراکی واقع است.


اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل :

  • بهروز باقری نیا رئیس هیات مدیره
  • رکسانا اطمینان نایب رییس
  • سهام حسین آبادی مدیر عامل

شرکت با تولید انبوه کابلهای تخصصی و تامین نیازمندی های صنایع کشور نسبت به ورود ماشین آلات از خارج از کشور اقدام نمود و تولید خود را با کارشناسان خارجی در طی این مدت ارائه داده است . هدف اصلی مجموعه سیما کابل رسانا اراک در تولید انواع کابل های برق، ارائه یک محصول با کیفیت به مشتریان در چند سال اخیر بوده است.امید است همواره شرکت بتواند کیفیت در تولید و مشتری مداری را در همه مراحل سرلوحه کار خود قرار دهد.

معرفی شرکت سیما کابل رسانا
تماس با کارخانه سیما کابل رسانا
درباره سیما کابل رسانا

این شرکت هم اکنون با کمک بیش از ۱۵۰ نفر پرسنل متخصص و کارآمد سالیانه قادر به تولید بیش از ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ متر انواع کابل‌های مختلف از جمله کابل‌های کنترل شیلد و فرمان، کابل افشان و سیم افشان، کابل‌های قلع اندود، سیم‌های تک رشته قلع اندود و… است. این شرکت با داشتن آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفیت، علاوه بر دارا بودن پروانه کاربرد علامت ملی، دارای تاییدیه شرکت توانیر و مخابرات ایران نیز است.

فعالیت سیما کابل رسانا اراک

فعالیت شرکت طبق مفاد ماده 2 اساسنامه عبارت است از تهیه و تولید انواع سیم و کابل برق الکترونیک و سیستم های ارتباطی و مجاز به موجب پروانه بهره برداری شماره 102/18265 مورخ 1387/07/29 که توسط وزارت صنایع و معادن صادر شده است.فعالیت اصلی شرکت تهیه و تولید انواع سیم و کابل می باشد.

شرکت سیما کابل رسانا اراک به عنوان یکی از اصلی ترین فعالان صنعت سیم و کابل به دنبال گسترش بازارهای داخلی و خارجی است . این مجموعه تولیدات خود را با بهره گیری از فن آوری های نوین ارتقاء بخشیده و از جدید ترین دستگاه ها در کارخانه خود برای تولید انواع سیم و کابل استفاده نموده است .

مجموعه سیما کابل رسانا اراک در سال های اخیر هزینه های قابل توجهی صرف تحقیق و توسعه (R&D) محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات جاری خود نموده است . از طرف دیگر آزمایشگاه این شرکت به عنوان یکی از فعالترین آزمایشگاه های کشور شناخته شده و محصولات این مجموعه به صورت مستمر آزمایشگاه مورد آزمون های مختلف قرار گرفته و از مطابقت آن با استانداردهای بین المللی تولید شده اند .

مهمترین فعالیت های شرکت سیما کابل رسانا اراک

  1. تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف شامل کابل های ساختمانی / افشان با عایق PVC و XLPE
  2. تولید کابل های کنترل شیلد و فرمان
  3. تولید کابل های مخابراتی هوایی و زمینی تا 100 زوج
  4. تولید کابل های کواکسیال و کابل های دوربین RG59 / RG58 / RG6 / RG 213/ RG 11 / RG 223
  5. تولید کابل های آنتن
  6. تولید انواع کابل های شبکه
  7. تولید سیم های تک رشته قلع اندود و کابل های انتقال دیتا و کامپیوتری AWG
  8. تولید انواع کابل های ابزار دقیق و ترکیبی مطابق استاندارد BS . IEC
  9. تولید کابل با روکش هالوژن فری
  10. تولید انواع کابل دوبل هوایی مهاردار و سیم های رانژه با تایید از شرکت مخابرات ایران
  11. تولید انواع پچ کورد های شبکه در رنگ های مختلف
  12. تولید انواع کابلهای دو شاخه دار و پاوری جهت محصولات خانگی و صنعتی
  13. تولید تولید انواع کابل های خاص

مدارک و گواهینامه ها